sekilas
a simply life

Hari ini

– Kak Umie jadi Kogila

– Lily pentingkan Azim daripada latihan menari dia.

Fazli Faizul sibuk cari duit nak kawen.

– Paan belanja aku kopok lekor.

– Aku tak keluar duit untuk beli makanan.

– Aku sejuk.

– Aku sibuk fotostat sijil tapi mesin fotostat macam cib*i

– hari ni makan kopok lekor ngan roti telor bawa daripada rumahku.

– aku bosan.

– aku malas.

– sila baca lagi sekali dari atas.

sekilas : ape? biarla…

One Response to “Hari ini”

  1. kalau hari kemarinnya gmna?


Leave a Reply

