sekilas
a simply life

Satu blog itu

apa nama blog itu ? rahsia…

url blog itu? rahsia…

siapa penulisnya ? rahsia…

mengisahkan apa? rahsia….eh, ni boleh la sket pecah rahsia. ia mengisahkan tentang kehidupan dia..hahahaha…

kenapa aku bagitahu? rahsia jugak..

kalau dah seme rahsia, nak cite ape lagi, ye tak? bak kata redmummy “kadangkala kita lebih bisa menjadi silent reader to a blogger privately”

satu blog itu, telah buat aku sedih…dan kesedihan aku ni ade 2 jenis. sedih sebab kecewa….dan juga sedih sebab terharu.

jangan di tanya sebab apa…huhuhu….ia juga adalah rahsia.

hmm…..takkan ada orang yang tahu semua rahsia hidup kite….hidup korang…hidup aku…setidak-tidaknya ada beberapa perkara yang ingin kita rahsiakan daripada orang lain. kadang-kadang kita lebih percayakan kawan-kawan berbanding keluarga…kadang-kadang kita lebih percayakan abang daripada kakak….!! tapi, untuk aku. aku tak percayakan sesiapa, kecuali diri aku!

lantak lah orang nak kate ape….kepercayaan itu boleh diberikan pada sesorang tetapi bukan 100%. so, dengar ye semua kawan-kawan, pacik2, macik2…keluargaku sekalian. saya tidak percayakan anda 100%…mungkin 99%…98%…97%…dan seterusnya…hahahaha

dan janganlah kalian juga mempercayai aku. kadang-kadang tu aku rasa…tak guna jugak korang percayakan aku! takde untung dan faedah. so, jangan percaya sangat apa yang aku tulis ni 100%…huhuhu.

ok..full stop! tak tahu dah nak gambarkan camne perasaan aku skrg…sebab aku pun tak tahu aku rasa ape…!!

sekilas : oh begitu rupanya!

3 Responses to “Satu blog itu”

  1. ntah pape tah..xde motif..

  2. takde motif sebenarnya…hahahaha

  3. […] memberi maklumat…kalau tak nak, toksah ikut…ye tak..? macam yang pernah aku cakap kat entry sebelum ni…takyah ler percaya aku […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: