sekilas
a simply life

ada ka patut?

dalam bilik ni aku sorang je bunga yang cantik dan berseri tinggal…patut tak? budak2 ni semua dah cabut balik…giler awal deme ni.nak pi mane la agaknya. Fazli ngan Faizul je tinggal..itu pun dorang gi lunch. aku ni sekarang dalam bilik ni sorang2…vendor2 semua gi lunch…

tak patut…tak patut….

sebenarnya akak aku tu yang tak patut…hahahaha…sebab aku kena tunggu dia balik kul 5.30 petang…memang tak patut la..sebab kenapa aku takleh balik awal….ini tidak adil ni…

aku kene adukan hal ni kepada Jabatan Tenaga Kerja…tingkat 7 atas..eh..tingkat 7 ke 8 eh…ah lantak lar…

sekilas : bosannye!

No Responses to “ada ka patut?”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: