sekilas
a simply life

ada ka patut?

dalam bilik ni aku sorang je bunga yang cantik dan berseri tinggal…patut tak? budak2 ni semua dah cabut balik…giler awal deme ni.nak pi mane la agaknya. Fazli ngan Faizul je tinggal..itu pun dorang gi lunch. aku ni sekarang dalam bilik ni sorang2…vendor2 semua gi lunch…

tak patut…tak patut….

sebenarnya akak aku tu yang tak patut…hahahaha…sebab aku kena tunggu dia balik kul 5.30 petang…memang tak patut la..sebab kenapa aku takleh balik awal….ini tidak adil ni…

aku kene adukan hal ni kepada Jabatan Tenaga Kerja…tingkat 7 atas..eh..tingkat 7 ke 8 eh…ah lantak lar…

sekilas : bosannye!

No Responses to “ada ka patut?”

Leave a Reply

