sekilas
a simply life

excitednya aku

tadi tengah ym ngan Satilah tetiba ader msg masuk kat ym lagi ‘Mei Ling’ …sape nama betul die eh….aku lupe lar..dia tanye no giliran aku utk konvo nanti. lepas tu tergerak hati aku nak tengok laman web konvokesyen dan semua nama dan giliran sidang sudah ade senarainya…Aku no 15…dan aku duduk di sebelah Satilah…yeah! dapat jugak duduk sebelah menyebelah…byk ler gambo kita berdua nanti..cewah!!

giliran sidang

sekilas : akan mula apply cuti pada hari tersebut…

3 Responses to “excitednya aku”

  1. tahniah cygku..

  2. Mekacih…nanti bagi hadiah tau!

  3. […] my bestfriend..kitorang dapat nombor sebelah-sebelah jer…macam yang aku penah updet sebelum ni […]


Leave a Reply

