sekilas
a simply life

Pas pelawat VS Pas pekerja

kalau korang ni pernah baca entri-entri aku sebelum ni, korunk mestila tahu aku ni baru je sebulan bekerja kat sni. dan hari ini barulah aku dapat pas pekerja aku. kalau tidak, terpaksa tunggu staf lain buka pintu baru la leh kuar…kadang nak amik air smayang pun kene kuar juga guna pas. kan ke leceh!!

ni aku bagi versi pas pelawat yang terpaksa aku tukarkan dengan lesen aku dengan pas pekerja aku yang comel ni…

DSC04251  11

pastu tulis nama Fadhilah…hehehe..aku request letak nama Norfa..kene reject lar tu..kuang3..suka suki aku je kan..

ok, end.

oh tak end lagi, Lily baru je datang kat tempat aku, dan dia tiba-tiba sibuk nak suh enterpremkan pas die skali..okey!! untuk Lily…akak buat yer.

455

sekilas : takyah susahkan org lagi.

3 Responses to “Pas pelawat VS Pas pekerja”

  1. knapa pic norfa tgah teleng sementara si lily tu gambar passport? unik lah ambil gambar camtu, pada lily jgn la marah, akak nila yg dah kenal lama dia pun tak penah di interframe kan kat sini hehehe…

  2. alo cik kak…penah ke bg gambar awk tu kat norfa….nak kena ni!!

  3. tak delah suruh inteframe kan muke, inteframe kan name pun takpe hik hik hik…


Leave a Reply

