sekilas
a simply life

Tugasan semakan 3rd Round

Selamat Pagi..(ketika aku menaip ni pagi la yer).

Sekarang aku berada dalam kondisi yang tidak begitu sihat. Doktor bagi aku MC 2 hari untuk kelmarin dan semalam. tapi semalam aku datang kerja juga sebab aku yakin banyak tugasan yang belum diselesaikan lagi. seperti yang telah aku nyatakan, semalam aku telah menyudahkan tugasan menyemak aku untuk 3rd round. hohoho…kak Ima yang tulis 3rd round. i follow jer.

dan semalam juga, sedang aku semak dan semak. tetiba aku ternampak nama My Cinta dalam semakan tersebut. hehehe…terkjut kejap dan tak tahu nak terima atau reject je pendaftaran dia tu. hahaha..padan muke dia.

123

tu dia..Ahamd Fakhri B. Habib…sorry ar time ni snap pakai hp..so kualiti tidak begitu baik apabila snap depan monitor ni..huhuhu..tapi tadi aku baru install photoscape..kot2 la ader nama saper2 lagi yang aku kenal leh capture terus ..ye tak?

okey lar…ader tugasan baru yang ingin dilaksanakan…so sempena bulan puasa ni..aku belum lagi mengucapkan selamat berpuasa pada korang semua.

so, Selamat berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia (termasuk yang tak pernah masuk blog aku sekali..muahahaha..macam ader je seluruh dunia baca blog aku kan).

semoga amalan kite diterima oleh Allah SWT. dan kita sentiasa berada di bawah lindungan rahmatNya. Amin…

No Responses to “Tugasan semakan 3rd Round”

Leave a Reply

