sekilas
a simply life

SETEM berjaya membuat aku dan si kecil ketawa dengan riangnya walaupun dia tak mengerti sangat.

Aku bersama sahabat sejati aku sejak di bangku sekolah, June a.k.a Alang telah membuat temujanji..cewah, kitorg sebenarnya ingat nak lepak bertiga bersama Dayah a.k.a Ngangah sekali. Dayah datang rumah aku dulu, kemudian June datang dengan anak die Hanan dan adik die Toki. (makin beso ko Toki) huhuhu…pastu kitorang gerak ke Sri Maya pi makan kat kedai baru Sulaiman (husband June). Alhamdulillah, memang kelaparan aku dibayar dengan sempurna.hhehehe…Tima kasih Alang sbb banje aku makan..hehehe…

Pastu kitorg gerak ke Times Square..mula-mula Dayah gerak nagn TOki dulu…pastu pas dia anta Toki dia mesej alang cakap tak jadi datang lepak skali tgk wayang sebab ader krisis ngn tunang die…ah sudah..tiap kali kitorg nak kuar lepak ebrtiga je..mesti tunang dia kacau..macam la kitorg ni nak ajah dia buat jahat..huhuhu….

nak wat cane…kitorg berdua semula..aku bawa Anis skali. Kitorg layan filem SETEM seperti yang di cadangkan oleh Imillya Irwani beriya-iya suh tgk filem ni. Dan aku berpuas hati dengan cadngan tersebut sebab aku benar2 terhibur. Anis gelak sakan walaupun aku tahu dia tak paham. orang gelak je dia gelak…pastu cakap sorang2..hehehe…

Lepas kuar wayang, lepak minum jap…then gerak balik…

Sampai-sampai rumah Pokcik dan family die ada kat rumah. Terus kena buat air dan layan sket tetamu di rumah. aku naik atas…try nak tidur…Umairah pulak emragam. nak Umi dan Abi. Hurm..jaga Anis juga lagi senang…takde meragam cam die…baru sehari je jauh…

sekilas : Untuk SETEM…aku bagi 5/5 hahahaha….terbaik dari segi jalan ceritanya…Pergila menonton!! Aku suka…korang?? LU PIKIRLA SENDIRI….

No Responses to “SETEM berjaya membuat aku dan si kecil ketawa dengan riangnya walaupun dia tak mengerti sangat.”

Leave a Reply

