sekilas
a simply life

Hari ni kerja aku peka kepada bunyi telefon untuk menerima panggilan daripada ofis.

Tapi dari [agi samapi ke etang baru aku dapat panggilan tersebut. Id pass aku masih dalam proses pembikinan. encik Adam pulak yang menghubungi aku sekitar 4 petang tadi. dia la yang kata, kalaud ah siap baru aku leh start keje…erm..apa2 jela labu!!

pagi tadi, posmen datang! ader surat untuk aku…sebab posmen tu sebut nama aku “Norfadhilah Mahdi”…”saya la tu!” (sambil buat muka malu2 sebab aku stil pakai baju tidur..muahaha). “ada surat dari Vietnam, pernah pergi sana ke?” …aku termenung japs…

betul ke surat aku. aku tengok kat atas sampul..betul la…pastu aku buat tak layan ngan posmen tu, aku masuk dalam rumah. Otw masuk tu baru aku teringat…NILA…dia pernah minta alamat aku..dan dia pernah akta dia ada kat
Vietnam…ape benda ek?

snap dulu gambar…bukti ia sudah tiba di rumah ku..hehehe…

DSC03982

DSC03987 DSC03986

DSC03988 

DSC03989

thanks to kakak nila…huhuhu….!

sekilas : tgh pikir ni, setem ni untuk dikumpul jer ke..atau leh guna? =P

 

 

6 Responses to “Hari ni kerja aku peka kepada bunyi telefon untuk menerima panggilan daripada ofis.”

  1. paspot tu dia bagi utk ape?nak lari g vietnam lak ke?huhu..mana pen yang awk ckp tu?xde pon..

  2. mane pasport…setem la…
    bila masa plax sy kate bagi pen??? issk..salah dgr la tu…
    setem!!

  3. yang merah tu bukan ke paspot nama nye?huhu.. ke sy yg salah tgk

  4. kan ade tulis tu..viet nam portage stamp…

    takde pulak tulis pasport…bukan salah tengok…dah tengok..tapi awak tak baca…huhuhu

  5. hahaha…jgn la gado..nila tak bwk lari norfa awk deee, kalau nak bwk lari pun, tidaklah ke vietnam aje, dekat sgt…

  6. huhu..rupa da mc paspot da.. ingatkan nk lari tadi..hehe


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: