sekilas
a simply life

Satu hari yang sengal

ehem..ehem…

hari ini hari yang sangat sengal. satu hari ini aku rasa malas tahap cipan dan terasa macam nak memaki hamun orang jer. walaupun begitu, aku tidak dapat berbuat demikian. tekak yang perit, hati yang marah terperap begitu sahaja.

baru sahaja membuka blog, ade plax comment dari orang yang nak ajak aku wrestling!! adoi la…sah2 aku kalah..!! mana taknye..aku mane ader geng…aku tak popular, dan takde sape yang akan tlg aku kalau aku kene lanyak!! dan aku tiada pengalaman untuk wrestling dengan orang…hahaha…mungkin aku terlupa nak tulis “maaflah kalau ada sesiapa yang terasa mengenai tulisan aku itu”.. jadi ada insan yang terasa dianiaya dan terus melenting terhadap aku…ia sekadar tulisan dan pendapat peribadi aku!! terima kasih.

wuteva, maki hamun aku bukan sebab comment tersebut..tapi maki hamun aku hari ni sebab benda lain. sebab aku tak dapat nak buat keputusan dengan sendirinya…dan aku rasa aku telah di menjadi orang yang kehilangan arah dan tiada tempat untuk berpaut.

satu hari ni, memang rasa macam teruk sangat life aku…huhuhu!!

sekilas : biasalah, tidak semua orang suka akan diri kita! kebanyakan orang yang tak suka itu akan sentiasa mencari kesalahan orang lain. kadangkala, orang itu tidak sedar akan kesalahan sendiri! Aku tidak terkecuali….

No Responses to “Satu hari yang sengal”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: