sekilas
a simply life

Kalau dah pecah otak sape nak jawab?

tengah pening..rasa tekanan kembali menggila…

presentation aku hari Isnin, 6 April 2009, 3.40 petang, PANEL 1…yang mungkin terdiri daripada En.Norman, Prof Rosini…dan…siapa lagi sorang aku tak pasti.

dan aku berada dalam keadaan yang tidak senang…ke depan salah..ke belakang salah…pusing kiri pun salah…serba salah..serba tak kena…

nak uruskan animasi aku lagi…

adoiiii!!! kalau takde animasi ni kan bagus…kenapala subjek ini peningkan kepala aku…

otak aku ni rasa macam nak pecah je…..!

Ya Allah, kurangkanlah tekanan ini….berikanlah ketenangan…semoga aku berada di dalam golongan yang terpelihara…Amin!

 

sekilas : serba serbi tak kena.

One Response to “Kalau dah pecah otak sape nak jawab?”

  1. ahaha.. yakin boleh yakin boleh

    gud luck dear


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: