sekilas
a simply life

Berikan jawapan itu

Arghh…bukan lah nak tension sangat pun.

tapi aku dah tahap sengal-sengal ketika ini. aku berada dalam library ni bersama Satilah dan juga insan-insan lain yang berusaha mencapai kejayaan di UiTM ni. Sedang dalam usaha menyiapkan tesis aku yang aku sendiri tak tahu ape benda yang aku nak cari dalam kajian aku ni. CEt!!

aku rasa aku mengom kerana tidak tahu untuk membiarkan otak aku ni kreatif dan artistik seperti nama fakulti aku ini. ia tidak mudah, tapi aku boleh buat dan aku rasa sangat sengal bila aku tak dapat nak buat!!

oh tidak…dimanakah jawapan itu…?jawapan untuk aku siapkan semua ini dan pergi dari sini dengan hati yang tenang.Aku ingin melangkah pergi dengan kejayaan…

library

tapi tengok lah ape yang jadi kat aku dalam library ni…baru berganjak 1 muka surat kot!!…merepek sungguh aku ni.

apa aku nak buat ni…??

 

ngah cari maksud remaja…

remaja

 

2 Responses to “Berikan jawapan itu”

  1. caiitttt..bergambor rupenye..bukan buat thesis!! hampeh dak ni..

  2. hahaha…itulah yang kau tak tahu kan..ekekeke
    tesis tetap bergerak tau!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: