sekilas
a simply life

BERITA GEMBIRA.. =)

ada satu berita gembira yang aku terima dari kakak aku..NORSUHAILA

beliau telah selamat melahirkan seorang anak lelaki pada pukul 1240pm di Hospital Kajang tadi….dengan bayi seberat 2.85kg..tahniah..tahniah..dan tahniah…

new_baby

nampak gayanya bertambah lagi le bilangan anak buah aku dengan menjadikannya seramai 11 orang..huhuhu….abisla aku time raya ni kene bagi duit raye banyak kt dorang..ahaks!! (kalau aku dah keje bole la)..ekekeke…

nama aku tak tahu..aku pun baru dapat berita dari dia melalui sms..nampak gayanya blog die akan sunyi seketika sebab dia takde internet kat rumah..hahaha..owwhh…tpi kalau dia berpantang kat rumah mak..dia dapat la updet kat rumah..sbb ayah ku baru sahaja pasang streamyx kat rumah..dia sangat bernasib baek..huhuhu…

anak dia mesti besar nanti jadi photographer ker…blogger ke..atau penulis yang berjaya..sebab sepanjang dia mengandung selalu sangat bergambar dan updet blog….isskk…isskk…dasat tul kakak aku ni…

dsc_0183okay! selesai beritahu berita gembira…aku nak bagitahu aktiviti hari ini pula…tadi kul 2 gi kelas tesis..rupanya hari ni ader pensyarah jemputan untuk bagi lecture pasal research methodology kat kitorg…En. Norman ader cakap aritu…tapi aku tak ingat…sebab tu la beriya mewajibkan kehadiran kami hari ini.nama pensyarah itu adalah Dr. Mariam Muda. best la dia bagi lecture tapi masa singkat sangat.byk benda nak tanye tapi jadi tanda tanye jerk…huhuhu..

 

 

pas kelas, aku gi library cari bahan sket..tapi tak pinjam buku pun. just cari term-term untuk tahu maksud dari buku-buku filem..pastu Satilah sempat agi bawa kamera and snap aktiviti aku di sana..hehehe…ceh!! poyo jekan…

dsc_0191  dsc_0194

cuba teka aku tulis aper tu? huhuhhu…

dsc_0209 dsc_0221

okla..itu sahaja aktiviti hari ini..sekarang tengah hujan..tido best ni..wakakaka..itula norfa….

3 Responses to “BERITA GEMBIRA.. =)”

  1. huhu.. tahniah cik.. dapat anak sedara baru.. semoga kelahiran anak ittew dapat membakar semangatmu untuk menyiapkan tesis…

  2. hahahha….sangatla membakar…smpai hangus kot!!
    ala..tahniah kat kakak kite ar..bukan kite…

  3. alhamdulilah, tahniah buat Pn. Norsuhaila, tak kiralah ape yg anak dia tu bakal jadi, janji jadi org yg berguna dan berjaya, jgn jadi makcik dia sudah, yg abiskan umur dia ngadap komputer dan update blog~! hahaha jgn maraaaa~wek!


Leave a Reply

