sekilas
a simply life

51 things i found in my house!

The Rules :

  1. Anda perlu tunjukkan dengan merakam 51 benda yang ada di rumah anda.
  2. kemudian, upload video tersebut dalam blog anda
  3. sila tag seramai 5 orang yer…ahaks!!

jadi saya ingin tag anda-anda di bawah ini yer…jangan malu2 yerkk..huhuhu

  1. Cik Satilah (my bestfriend)
  2. Cik Julie (my bestfriend)
  3. Cik Suhaila (my sister)
  4. Cik Ayu (my cousin)
  5. Encik Sani (my friend)

6 Responses to “51 things i found in my house!”

  1. dah siapp..tp aku xnk TAG org..hahaha😛

  2. mane aci.. korang yg lengkap berilmu dan berteknologi boleh la buat menda ni.. iskk.. nangeh ah

  3. tak tunjuk sari pon.. :p

  4. iela..tk nk tag pun tkpe…huhuhu

    encik sani…kami guna kamera biasa jerk…bukan video cam pun…kamera tu siap takleh capture audio lagik…bkn ssh pun…

  5. Oiiit…letih le nak ambik gambar cenggitu..
    Ada ari nak tag kak shila. Bila dia nak buat???

  6. tak letihla…kacang jerk..hikhikhik

    ala..die tu…dlm pantang pun jadik je nanti kang mcm2 nk buat..
    lagi plak die kan duk rmh mak nnti, so tak pasal2 nopa plak jd jurukameranya..hahaha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: