sekilas
a simply life

(1) when i’m bored!

2day..me and the geng telah melakukan kerja yang tidak begitu sia-sia walaupun sebenarnya kami menghabiskan banyak masa. sepatutnya masa-masa tersebut perlu diperuntukkan untuk menyiapkan thesis chapter 4 yang akan dihantar pada awal bulan 3 ni kepada En. Norman…(jika beliau membaca blog ini, ketahuilah kami cuba menghiburkan hati)…huhuhu….

kali ini, kami mengambil tema berirama..hahaha…ntah pape ntah aku merepek ni…

oklah…have a fun to myself…

dsc_0301         dsc_0304

oh yer untuk pengetahuan anda, baju merah ini adalah pemberian mak tercinta…Rahimah Idris..

ini kali kedua aku pakai…tu pun sbb nk bergambar…

dsc_0223       dsc_0380

silalah komen kalau perlu ok!!

sekilas : thanks to my photographer & my bestfriend Satilah & Julie

 

4 Responses to “(1) when i’m bored!”

  1. enjoy la norfa..aku tau bila korang dh ada geng & camera..apa lg..hehe..

    teringat aku time fotoshoot kt tasik s.alm dulu.. hehe..

    anyway..all the best ek..😉

  2. owh…ye..aku pun ingt time kat tasik tu..
    well, u know us..!!
    neway thanks…sudi singgah blog aku.

  3. hehee.. cantik sgt, tu jer ayat yg boleh di rungkai ~

    utk ‘azman’ di atas, ex ke hahahaaa~!

  4. bukan azman la..azwan….hahha
    he’s my clasmate la kakak!!


Leave a Reply

