sekilas
a simply life

Tagging Time : Thing I cant’s stand! (frm Kak Shila)

The rules : List at least 5 things & tag your friends…

1. Tak tahan bila dapat saimen byk2 pastu dateline dekat2….patut tak aku rasa camni??huhuhu..macam tak jer…tapi sebenarnya memang patutla..sebabnya, apa lecturer tu ingat aku takde benda lain ke nak buat? dorang tu lain la, takde masa nak bersosial…huhuhu (ayat remaja zaman sekarang)

2. Tak tahan bila dapat duit loan……. hahaha..hampeh tul aku. mau nye tidak..dapat duit loan macam-macam benda nak buat..tapi penyudahnye abis kat sewa rumah, bil api, bil air, bil internet, barang dapur kat rumah bla bla bla..…..

3. Tak tahan bila sesat jalan…..ini boleh tanye julie.aku memang rasa tak boleh tahan nak marah kalau aku sesat jalan. tak kira la sape yg menyesatkan. aku ke orang lain ker…time tu anak tekak ni rasa perit je nak marah.terutama julie la selalu jd mangsa (tapi dia buat dunno jerk)

4. Tak tahan bila tengok citer sedih……….aku ni plak jenis sentimental..huhuhu kalau citer tu memang sedih gile babeng..memang bercucuran air mata aku ni. citer hindustan plak tu!! kuikuikui….

5. Tak tahan bila call 100 kali tak angkat……..berbulu jerk rasa…dah la tak angkat fon, pastu siap matikan plak tu. itu lagi panas hati. sms satu patah haram pun tak jawab. rasanya ayat lazim “campak jela hp tu kalau tak nak angkat”

aku ni pun bukan ader byk kawan pun..dah ler kawan2 aku kakak aku amik dorang utk tag dier…

tak adil betul kan…

takpe…rakan-rakan di bawah, anda memang insan bertuah…

1. encik azmir

2. Encik Sani 

3. Cik Echa

4. Encik stage

itu sahaja setakat ini…terima kasih!

No Responses to “Tagging Time : Thing I cant’s stand! (frm Kak Shila)”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: