sekilas
a simply life

apa aku dah buat?

pagi tadi…bangun ajer terus menghadap laptop. konon nak cari semangat untuk buat tesis.

tapi penyudahnya aku buat kerja lain. tak boleh jadini. aku terus bangun cuci muka sket, gi dapur tengok ada apa leh aku masak. julie takde kuar. nak tengok wayang rasanya.itu pun sebab nak wat saimen en.norman…support our local movies…tak tahu ler citer aper die tengok..histeria or brainscan.

then, ingat nak masak ayam…simpan balik. potong kentang, potong bawang, rebus cili kering…goreng sambal.

masak nasi…ini paling tak best…

dah siap seme benda, time aku nak makan nasi…mentah.!!memang potong selera la…aku makan sikit jer tang bawah2 tu. apa hal la si norfa ni. masak nasi boleh emntah. nasib baik aku amsak sket. kot tak membazir giler.

masuk biilik..rilek2 jap. gi bilik air..terasa cam nak basuh tandas…lepas tu mandi. rasa seronok tengok tandas tu bersih sikit..sikit jela kot.huhuhu…

pastu ngadap laptop…sekarang ni, aku tengah cari bahan. tapi cam blur lagik..aku pun update blog…

jadi apa yang aku dah buat. sekarang dah pukul 3 petang. damn!! jumaat nak anta bab 2…

ayoooo…wake up norfa…be serious. main2 betul…

sekilas : agak tekanan ketika ini.

No Responses to “apa aku dah buat?”

Leave a Reply

