sekilas
a simply life

untuk Azmir

tadi online dengan azmir. ingat nak send pic kat dia. tapi ym dia tak boleh terima file dari aku. share picture pun takleh. jadi dia bagi email dia kat aku untuk send pic tu.tak berhasil jugak.

akhirnya kau membuat keputusan untuk meng’upload’  pic tersebut hanya untuk tatapan Azmir (sape suh takde facebook) cam takde kena mengena je kan…

rakan kelas

dear azmir…aku just nak tunjuk kat kau gambar kau time ni camne…

begitu berbeza dengan keadaan kau hari ini..

aku memang takde dalam pic ni sebab aku yang amik..hehehe..

semoga gembira azmir.

sekilas : semakin tensen

2 Responses to “untuk Azmir”

  1. tq norfa…. really appriacate… =)
    ha’ah la, lain giler aku dulu… tapi apapn, ada persamaan aku dulu n sekrang iaitu aku tetap hensem… =p hahahaha

  2. well…segala bentuk pujian itu mungkin ada benarnya.hahaha
    kekalkan kehenseman itu…


Leave a Reply

