sekilas
a simply life

Happy Birthday to my sis, Suhaila

tepat jam 12 tengah malam tadi, aku hanya mampu mengirim sms kepada kak Shila sempena hari lahirnya pada 9 Dis.

dah semakin lanjut usia…

doa aku semoga dia bahagia dunia akhirat bersama keluarga tercinta…

sorry la tiada hadiah dari aku kerana aku tak mampu nak beli apa2. aku kan study lagi, dia kan dah keje, so pekata dia hadiahkan aku nanti untuk hari jadi aku…cewah!

tapi aku tetap akan bagi kek hari jadi untuk dia kat blog aku yang cute ni…

birthday

Selamat Hari Jadi Norsuhaila bt. Mahdi yang ke 28 tahun…huhuhu..muda lagi tu…

sekilas : ader surprise lagi..hehehe

3 Responses to “Happy Birthday to my sis, Suhaila”

  1. eleh……………..setakat tayang kat blog apa kes..
    g la beli, ko kan borthday selang sehari ngan Danial…
    kira combine jerla…….
    muahahahaaaaaaa

  2. happy belated birthday to yr sis..:)

  3. happy belated birthday to yr sis..:)


Leave a Reply

