sekilas
a simply life

menyanyilah na na na na na oohhh

ada satu ketika saya sedang bergembira..gelak ketawa, bergurau senda bersama ahli keluarga…

sampai satu masa saya termenung, kemudian saya terasa sunyi dan ada seseorang yang mampu menenangkan jiwa saya…

rindu yang hadir ini membawa saya kepadanya yang jauh di mata.

saya rindukan dia…lama sudah saya tidak bertemu dia.

saya ingin bersama dia, bergelak ketawa, bergurau senda dan merasakan tiada lagi dugaan…

tapi…selagi dia tiada di sisi saya, saya tidak mungkin dapat melakukannya…

saya rindukan dia…

 

sekilas : terasa rindu juga..hehehe.. (mungkin title tiada kaitan, mungkin ada)

One Response to “menyanyilah na na na na na oohhh”

  1. pergh..jiwang seh..:P


Leave a Reply

