sekilas
a simply life

bila dah ada sakit

dah 2 hari aku tak lalu makan..

muntah-muntah, cirit-birit…

kepala asik pening, kuar angin je…

makan tak seberapa, tapi perut memulas. kalau terasa nak buang angin tu kene standby terus ke tandas..kalau tidak…adoyai…

nak kata demam tak demam…salah makan aper? ape yang mak makan, itu yang aku makan…semuanya di rumah. takde pulak aku kuar makan kat mane2 (memang tak keluar pun 2-3 hari ni)

tapi pening betul kepala ni…

tambah lagi, gusi aku bengkak plak kat tempat tumbuh gigi bongsu dulu (tak abis tumbuh lagi pun)

lagi la..nak makan pun tak leh nak kunyah banyak…tapi kene kunyah lama-lama, itu yang buat lagi lekas kenyang..(tapi sebenarnya lapar)

teringin makan bubur nasi sebenarnya, tapi mak pulak masak tomyam…kak sham kata konon nak ilangkan loya..

pedas la…lagi meragam perut aku ni..nak bubur jugak…(padahal leh wat sendiri, nak mengada-ngada jugak norfa ni)

masuk tadi dah 3 kali aku masuk tandas buang air besar untuk arini…tapi cirit dah…

sekilas : gudluck to Ahmad Fakhri sepanjang menempuh minggu peperiksaannya dan selamat kembali!

2 Responses to “bila dah ada sakit”

  1. alalaala..demam ek..kesian dia..huhu

  2. kesian jer??


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: