current MOOD = LEMAU

konon2 aku ni macam takde mood la…

tapi macam ada masa lagi nak update blog…

25-27 nov lepas aku join wakdol untuk shooting kat Meru..aper jawatan aku?? lupe dah.. =)

aku tak tahu dorang shoot camne (walaupun aku ada di tempat kejadian)…tapi aku rasa dorang okay je kot shoot..hehehe

masalah yang timbul ialah hujan…tapi hujan itu kan rahmat dari Allah. bersyukur hendaknya kita.. =)

aku baru balik tadi dari puncak, sebab mak nak pakai keta esok pagi.

esok maybe nak jumpa Azmir nk setelkan akaun production ni ha..pandai Azmir kan..hehehe tapi pandai lagi aku… (ape ntah aku merepek ni)

aku tak amik gambar shooting dalam hp aku..sebab aku tak terfikir nak bergambar…

jadi tiada gambar kerana aku tiada kamera. nak tengok gambar pi imintak kat Izzman ke, byxura ke, lin ker? sebab dorang ader kamera..hahahaha..norfa senget…

Ahmad Fakhri senyap.

aku dikatakan tidak mengetahui peranan sendiri.

aku bersuara, dan senyap sebab dia senyap =(

p/s: jangan tanye kenapa aku tulis blog ni sebab aku pun tak tahu nak jawab aper?

Leave a comment