sekilas
a simply life

Trip ke PAHANG Part 1

selamat pengantin baru buat sahabt seangkatan sewaktu belajar mengambil diploma…Imillya dengna pasangan nya syed…

hari Sabtu 23 Nov 2008, aku dan beberapa rakan kelas gi rumah Milya kat Temerloh tengok dia kawen. kami mulakan perjalanan seawal 0900. kononnnya nk kejar akad nikah dia kul 10, tak dpt la jep..kitorg gerak 2 keta dulu, keta aku = linda n julie. kete salam (bf jamie) = jamie, atie, azwan. mungkin atas sebab tak sempat nak kejar nikah Milya, kitorang gi hentian genting tu dulu, sarapan pagi nasi lemak..huhuhu…lapar sey..pewot gue udah bunyi2.

kat genting..cet! hentian genting sempah tu..

kat genting..cet! hentian genting sempah tu..

signboard Temerloh, nk sampai la tu.

signboard Temerloh, nk sampai la tu.

kiorang sampai area bandar Temerloh lebey kurang jam 1200. lepas tu gi singgah pasaraya untuk beli hadiah Milya. tak sempat beli…pegi beli kat the store..huhuhu share dengan julie and linda.

kitorang gerak terus ke rumah milya lebih kurang kul 1400 baru sampai. tengok Milya tengah makan2 kat meja pengantin dengan suaminya. cewah…berseri sey muka..jeles betul tengok kawan2 yang dah berumahtangga ni. cantik bangat Milya dengan baju pengantinnya. aku suka tengok..dan senyumannya tak putus2 la. makanan kat kenduri dia tu, ikan patin masak tempoyak wooo..memang sedap giler!! hehehehe…

rombongan kami pertama tiba..hehehe (sbb ada 2nd trip lg tak sampai)

rombongan kami pertama tiba..hehehe (sbb ada 2nd trip lg tak sampai)

aku dan julie..

aku dan julie..

perjalanan masih jauh….lepas kenduri kawen Milya, Yanie jemput singgah ke rumah dia yang satu jalan nak ke rumah Iela…then….hehehehe we was there!!!

inilah rumah Yanie...

inilah rumah Yanie...

hehehe..tetamu dihormati. thanks to yanie

hehehe..tetamu dihormati. thanks to yanie

perjalanan diteruskan…fuh!! jauh ni….

p/s : to be con’t… =)

6 Responses to “Trip ke PAHANG Part 1”

  1. waa…da upload siol..aku xsempat nk upload sbb buat benda lain dulu..hahaha

  2. ye la… dia pun dah update blog..cet!

  3. itu baru da..ko upload lo ko nyer version..

  4. huhuhuu………apa da…….
    ingat trip apa.
    ghupanya, trip g umah org kawen…….
    ceh………..
    hahahaha………….

  5. trip ar jugak tu…jeles la tu kan…

  6. huhu aku pun dh edit ar version aku….tp byk gambo yg sama…ar lantak ar…..


Leave a Reply

