sekilas
a simply life

TAG TAG TAG – version me and adopt from Atiela

1. What are you wearing?
jeans and t-shirt seminar. belum mandi agi (perlu ke bgtahu)

2. What did you do last night?
tidur la…muahahaha…tapi sebelum tu layan CSI season 3..horatio mati…waaaa

3. Favorite Memory with significant other?
fevret color ader la..hehehe…malu ler nk citer.

4. Last gift received?
last?? pebenda eh…aku rasa aku dapat album gambar drpa tersayang..payah tu dia nk bg hadiah.

5. Describe the last picture you were in?
last picture dengan anak yang mak aku jaga -AKIL..pastu aku sent kat AKI..hehehe…

8. What kind of underwear are you wearing?
yang penting…pompuan punye brand..hahaha

9. What was your best vacation?
vacation dengan family – kat port dickson la.best sebab meriah dengan anak2 buah aku. sayang dorang…

10. What are you most looking forward to in the next vacation?
aku nak pastikan aku dapat buat macam2 aktiviti yang menarik dan dapat tidur hotel satu katil sorang dan dapat amik gambar yang cantik banyak2..(banyak betul aku nak..huhhu)

11. What is happening around you?
sedang duduk depan pc angah..dalam bilik angah..budak2 takde semua kat bawah..ha tu mak ngn ayah dah balik

12. What is your shoe size?
six = 6 = enam. kekadang 5 pun boleh tau.

13. Last event you dressed up for?
errmm…sama macam atiela la…itu je event yang ada dlm life aku.huhuhu sedey kunun…

14. What is the most cheap thing you bought?
ape kebenda ar….aku pun tak tahu la..tapi biasa nye benda2 murah ni t-shirt la…

15. What is the most expensive thing you have on right now?l
handphone ngn laptop..tu jela yang paling mahal

16. What is your favorite smell?
bau vicks..best woo…dengan bau minyak wangi yang aki pakai…wangeee

17. Is there something you really want to buy right now?
mau beli kamera jugak..dan laptop…huhuhu

18. What are your nicknames?
norfa, and nopa

19. What are your plans for today?
nak gi tengok wayang cite madagascar 2…waaaa….

20. Describe your friendster picture.
erm..posing ngan atiela time photoshoot aritu…friendship forever.. =)

21. Describe your myspace picture.
samo jugak time photoshoot..tapi close up muke aku jela..comel2 (puji sendiri jela kan)

22. Describe your facebook picture.
aku takde facebook..tengkiu!

23. What did you do last weekend?
last week??oo..dok rumah..sebab anak buah aku bersunat..huhu kene take care die.

24. Favorite brand of clothes?
aku tak sure la…aku boh layan je asal cantik

25. Who you want to tag this time?
takde sape..sebab aku baek..hehehe

2 Responses to “TAG TAG TAG – version me and adopt from Atiela”

  1. hahaha..ok lew tu..:) friends forever hiks~!!🙂

  2. ok jer…cet~!!


Leave a Reply

